[STRONA GŁÓWNA]

Projekty

INNE

Archiwum aktualności

....::::  ARCHIWUM ROKU SZKOLNEGO 2016/2017  ::::....

ZAKOPANE 2017

Na przełomie maja i czerwca pojechaliśmy na zieloną szkołę do Zakopanego. Zamieszkaliśmy w niewielkiej wiosce Murzasichle w ośrodku „U Zbójnika”. Podczas pięciodniowego pobytu najpierw zwiedziliśmy Dolinę Kościeliską i jej jedno z odgałęzień, wąwóz „Kraków”. W czasie wędrówki odpoczywaliśmy w schronisku PTTK i przy bacówce. Następnego dnia popłynęliśmy najpiękniejszym w Europie przełomem rzeki przez góry. Emocje podczas spływu Dunajcem były ogromne. Dziki krajobraz Pienin zmieniał się jak w kalejdoskopie i zapierał nam dech w piersiach. Trzeciego dnia spacerowaliśmy po Zakopanem i słynnych Krupówkach, potem wjechaliśmy kolejką linowo-terenową na najbardziej znane i oblegane przez turystów miejsce, czyli Gubałówkę. Tu zakupiliśmy pamiątki i stąd podziwialiśmy wspaniały widok na Tatry. Ostatnim punktem programu wycieczki był wjazd na Kasprowy Wierch, z wierzchołka którego oglądaliśmy malowniczą panoramę Tatr Wysokich i Zachodnich oraz słynną Halę Gąsienicową. W ośrodku czas wypełnialiśmy grami i zabawami na boiskach. Wieczory spędzaliśmy przy ogniskach, piekliśmy kiełbaski, chleb i urządzaliśmy zawody sportowe. Często spacerowaliśmy po okolicy, podziwiając krajobrazy.

Kolejna zielona szkoła była dla nas interesującą lekcją przyrody i geografii. Poznaliśmy ciekawe szlaki górskie, tajemniczą tatrzańską przyrodę i podhalański folklor.

18 czerwca 2017r. - www.ssp.zary.pl

BEZPIECZNE WAKACJE Z LUPO

W czwartek 18 maja 2017 r. w Szkole Podstawowej nr 8 w Żarach odbył się, zorganizowany przez Komendę Powiatową Policji w Żarach, finał powiatowy XVIII Turnieju Wiedzy o Bezpieczeństwie „Bezpieczne Wakacje z Lupo”. Zwycięzcą tego turnieju został nasz uczeń Piotr Maćków z kl. 6c. Będzie on reprezentował powiat żarski w finale wojewódzkim w Zielonej Górze.

22 maja 2017r. - www.ssp.zary.pl

Hanna Rudnicka,
               Jan Suszka,
               Weronika Mikoś,
- matematyka – Kacper Zych.

[WIĘCEJ]

25 kwietnia 2017r. - www.ssp.zary.pl

WIELKANOC 2017

Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,
radosnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy,
smacznego jajka, mokrego dyngusa,
a także odpoczynku w rodzinnym gronie.
Niech każdy z nas wykorzysta
ten okres czasu jak najlepiej.

Dyrekcja,
Grono Pedagogiczne,
Pracownicy Administracji i Obsługi

11 kwietnia 2017r. - www.ssp.zary.pl

SZKOLNY KONKURS RECYTATORSKI

21 oraz 22 lutego odbyły się szkolne eliminacje do Miejskiego Konkursu Recytatorskiego.

Z klas I-III nominowano: Zuzannę Hass, Milenę Dziemidowicz, Stanisława Stepka oraz Julię Butycz.

Z klas IV-VI nominację otrzymali: Jakub Sulikowski, Barbara Małek, Joanna Rosiak.

2 marca w kategorii klas I-III laureatem Miejskich Eliminacji Lubuskiego Konkursu Recytatorskiego została Zuzanna Hass, natomiast 3 marca w kategorii klas IV-VI laureatem został Jakub Sulikowski, a Barbara Małek otrzymała wyróżnienie.

20 marca 2017r. - www.ssp.zary.pl

Dyrektor Społecznej Szkoły Podstawowej zaprasza rodziców na zebranie informacyjne dotyczące naboru dzieci do klasy pierwszej na rok szkolny 2017/2018.

Spotkanie odbędzie się 16 marca 2017 r. o godz.17.00
w Społecznej Szkole Podstawowej w budynku
przy Placu Inwalidów 12.

Szczegółowych informacji udziela sekretariat szkoły
tel.68 363 69 40.

Informujemy, że Społeczne Przedszkole prowadzi zapisy na rok szkolny 2017/2018.

Szczegółowych informacji udziela sekretariat przedszkola
tel. 68 363 69 47.

BAL KARNAWAŁOWY KLASY 1 i 2

Dnia 10 stycznia 2017 r. w Społecznej Szkole Podstawowej odbył się bal karnawałowy dla uczniów klas 1-2. Podczas balu dzieci przebrane były za najróżniejsze postaci z baśni i bajek telewizyjnych, gier, za zwierzątka, a także służby porządkowe. Wśród dziewczynek dominował strój księżniczek, a wśród chłopców strój Szturmowców ze Star Wars. Oprócz tańców zespołowych oraz indywidualnych, podczas balu odbyły się liczne zabawy, w tym konkurs na najlepszy taniec "chłopcy kontra dziewczynki", omijanie przeszkód i wiele innych. Zmęczenie dzieci mówiło samo za siebie, że tę zabawę możemy zaliczyć do udanych!

07 marca 2017r. - www.ssp.zary.pl

Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia składamy Państwu serdeczne życzenia wszelkiej pomyślności, niepowtarzalnej atmosfery, ciepła oraz obfitości wszelkich dóbr. Niech radość i pokój Świąt Bożego Narodzenia, poczucie prywatnego i zawodowego spełnienia towarzyszą Państwu przez cały Nowy Rok.

Dyrekcja,
Grono Pedagogiczne,
Pracownicy Administracji i Obsługi

APEL 11 LISTOPADA

Dnia 10.11.2016 roku w sali gimnastycznej miał miejsce uroczysty apel z okazji 98. rocznicy odzyskania niepodległości przez Polskę. Do sali przybyli odświętnie ubrani uczniowie z klas 1-6 oraz najstarsze przedszkolaki. Wszyscy przybyli mieli ze sobą chorągiewki biało-czerwone, kotyliony i kolorowe kwiaty w barwach narodowych. Uczniowie klas piątych przygotowali swój program artystyczno-patriotyczny. Recytowali wiersze, śpiewali pieśni legionowe. Gromkie brawa zebrali Wiktoria Guszpit i Łukasz Kowalczyk za piękne wykonanie piosenek żołnierskich o niepodległości ojczyzny jako najważniejszej wartości w życiu każdego obywatela. Uroczystość miała niezwykle podniosły charakter. Uczniowie wykazali się powagą, a na sali udekorowanej barwami narodowymi panowała magiczna cisza. Na koniec społeczność uczniowska z zaangażowaniem i wielkim przejęciem zaśpiewała „Mazurka Dąbrowskiego”. Wszyscy uczestnicy uznali uroczystość za bardzo udaną.

16 listopada 2016r. - www.ssp.zary.pl

WYCIECZKA DO GŁUCHOŁAZÓW

Trzydniowa wycieczka w Góry Opawskie do Głuchołazów była atrakcyjna, pouczająca i wzbudziła w nas wiele emocji. Pierwszego dnia, zaraz po przyjeździe, wybraliśmy się na długą wędrówkę, by wejść na Biskupią Kopę. W drodze przewodnik opowiadał ciekawe historie o górach i rosnących w nich lasach świerkowych, zagrożonych przez kornika drukarza. Wieczorem spotkaliśmy się przy ognisku.
Następnego dnia wybraliśmy się wraz z przewodnikiem na Górę Parkową. Najpierw spacerowaliśmy po pięknym Parku Zdrojowym, potem doszliśmy do słynnej studni św. Jakuba, by w końcu dotrzeć do tzw. Przedniej Kopy, na której stoi wieża widokowa. Obok niej znajdują się ruiny spalonego „Domu Turysty”, a nieco niżej, w lesie, na skalnym urwisku podziwialiśmy kaplicę św. Anny. Po powrocie do ośrodka „Czerwony Kozioł” wzięliśmy udział w ciekawych zajęciach gry na afrykańskich bębnach. Ponadto uczyliśmy się pieśni i tańców jednego z plemion afrykańskich. Po kolacji udaliśmy się na spacer do miasta. Tam zwiedziliśmy rynek i zabytkowe uliczki, potem poszliśmy do miejscowego źródełka, by napić się mineralnej wody.
W dniu wyjazdu przewodnik zabrał nas na przechadzkę po okolicach Głuchołazów. Następnie weszliśmy do lasu w celu poszukiwania złota w pobliżu starych sztolni. Mogliśmy po drodze obserwować pracę leśników przy wyrębie drzew. Cel wycieczki został osiągnięty. Dobrze się na niej bawiliśmy i dużo nauczyliśmy. Pełni niesamowitych wrażeń wróciliśmy do domu.

10 października 2016r. - www.ssp.zary.pl

INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2016 /2017

Wakacje już za nami, zapraszamy wszystkich uczniów
1 września na uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2016/17 . Przypominamy, że apel dla klas IV - VI odbędzie się o godzinie 9.00, dla klas I - III o godzinie 10.30.

29 sierpnia 2016r. - www.ssp.zary.pl

Copyright ©  www.ssp.zary.pl - 2010. All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.